Լացացրեց ինձ ամբողջ գիշեր…

Շատ եմ սիրում ֆիլմեր դիտել… Տարբեր ժանրեր եմ նախընտրում. կոմեդիա, սարսափ, ֆենտեզի, դետեկտիվ…. իսկ ռոմանտիկայի հանդեպ հակում բոլորովին վերջերս եմ նկատում ^_^ ….

“P.S. I love you” ….  երևի այն եզակի ֆիլմերից է, որ առանց կամ ու կացի բոլոր ընկերներիս խորհուրդ կտամ դիտել…Երեկ երեք ժամմ սպասեցի իննետում որ բաֆֆեր լինի ու ժամը 2-ից սկսեցի դիտումս …. Ամբողջ գիշեր էս ֆիլմն ինձ լացացրեց, էսքան տխրություն, որ կարող է մատուցվել հումորով… Իսկ արդյունքում այսօր ուռած աչքերով էի ամբողջ օրը🙂

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

6 Responses to Լացացրեց ինձ ամբողջ գիշեր…

  1. Satenikասում է՝

    Անուշիկ, ԱՆուշիկ… ես դրա համար սպասում եմ Բարքեմպն ավարտվի, ու նոր նայեմա :ՃՃՃՃՃՃՃՃՃ

  2. Satenikասում է՝

    Այդ ժամանակ հաստատ մեկն էլ կավելանա ` կարմիր աչքերով….

  3. Shushan Shatikyanասում է՝

    Գժվում եմ էս կինոյի համար: Էնքան, որ բլոգումս ձրի ռեկլամ եմ անում🙂 Ապրես Անուշ ջան: Սիրում եմ ճաշակով մարդկանց🙂

    • anulikkասում է՝

      մերսի Շուշան ջան, քեզ հաստատ “If only” ֆիլմն էլ դուր կգա🙂 եթե չես տեսել անպայման նայի, որ մի գիշերով էլ ետ նայեմ, հաստատ ետ կինոյի մասին էլ կգրեմ😀

  4. Ծանուցում՝ Կինո դայջեսթ :) « My world

Թողնել պատասխան

