Ու ես էլի հիշեցի քեզ…

It’s funny how a person can break your heart, and you can still love them with all the little pieces….

Ինչքան ժամանակ է չեմ տեսել քեզ, չեմ ասի` կարոտել եմ, երբեք հանդիպելիս չեմ հասցրել կարոտս առնել… կուզեի գլխիցս քեզ պինցետով դուրս հանել, շպրտել, չմտածել, չհիշել… դու ոնց որ չարորակ ուռուցք լինես` ինչքան հեռացնես, մեկ է ուրիշ տեղից ճյուղեր է տալիս:

Գիտեմ, հեսա չարությունս կանցնի… ու քեզ հիշելուց նորից կժպտամ… կուրախանամ, որ եղել ես իմ կյանքում, կուրախանամ, որ հեղաշրջեցիր ու փոխեցիր ինձ` միանգամից ու ընդմիշտ… Չէ… դու իմ կյանքի փակված էջերից չես դեռ ու դա ինձ միաժամանակ ուրախացնում ու տխրեցնում է…. Ոնց եմ ջղայնանում իմ վրա, ինչու եմ այսքան թույլ…  Զզվում եմ, երբ ինձ ես դատարկ տխրություննա պարուրում… Գոնե Սլովենիան մի հատ գոլ խփեր մի քիչ ուրախանայի….   Ուուուուու~~~ֆ….էլի հիշեցի քեզ:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

6 Responses to Ու ես էլի հիշեցի քեզ…

  1. Satenikասում է՝

    Տաղանդավոր մտքերդ….ուղղակի դու չես ուզում մոռանալ, քեզ ամեն մի հուշ թանկ է, թելուզ և տխուր… պետք էլ չի

  2. Նարեկասում է՝

    ոնց եմ ես քեզ հասկանում😦

Թողնել պատասխան

