Սենց բաներ…

էս առաջնությունում երկու թիմի եմ երկրպագում, Հոլանդիա ու Իսպանիա: Ոչ մի խաղ բաց չէի թողել… հերթը հասավ Հոլանդիս… ու ես պիտի գործի լինեի… իսկ շեֆս բնականաբար TV-ով սենյակի դուռը պիտի փակեր գնար ու ես մնայի առանց ֆուտբոլ😦 Վիվասելն էլ լավ գիտի հա, ինչ ա անում, առաջնության մեկնարկից ընդամենը օրեր առաջ բջջային հեռուստատեսությունը դարձրեց վճարովի… Մի խոսքով` ես էի ու FIFA-ի live update-ները  … Բայց դե կարևորը հաղթեցիիիինք… ուխ😉 միգուցե դաժան հնչի, բայց հակառակորդ թիմի հեղինակած ինքնագոլերը շատ եմ սիրում :ՃՃ Իսկ խաղի հիմնական ժամանակի ավարտից 5 րոպե առաջ Կայտը գոլ խփելով` դանիացիներին զրկեց ոչ ոքիի հույսից …

Մյուս հանդիպման` Ճապոնիա — Կամերունի ժամանակ, արդեն մյուս աշխատավայրում էի, TV-օվ օֆիս, բայց հարամ էր դրա ցույց տալը… էտ ինչ խշշոց … թշշոց… մթոմ վուվուզելաները քիչ էին😦 բայց դե Հոնդայի միակ ու աննման գոլը տեսա…

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

Թողնել պատասխան

