Սյուրպրիզ… :((

Էնքան տխրեցի, զոռով եմ փոստ անում, բայց հիասթափությունս էլ եմ ուզում կիսել😦 Իսպանիան.. Եվրոպայի գործող չեմպիոնը պարտվեց Շվեյցարիային… Դինամիկ խաղ ու անսպասելի գոլ: Իսպանիան ուներ թե’ տարածքային առավելություն, ավելի շատ էր տիրում գնդակին… մինչդեռ շվեյցարացիները հաճախակի խախտում էին կանոնները` չորս խաղացող դեղին քարտ ստացավ, բացի այդ, իսպանացիների կատարած 24 հարվածին ի պատասխան շվեյցարացիները ութ հարված կատարեցին, որից ընդամենը 3-ը դարպասին…  Բայց դե վիճակագրությունը մի բան է ասում, իսկ արդյունք այլ է… Բա անկյունայինները… 12 ու 3… Բայց դե Իսպանիայի պաշտպանների սխալը լավ առիթ դարձավ Ֆերնանդեշի համար 3 միավոր բերելու իր թիմին… էէէէհ.. պատկերացնում եմ, որ ես եմ սենց տխրել, բա Իսպանիայում ինչ ա կատարվում…. Մնում է հուսալ, որ խմբային մյուս երկու փուլում կտեսնենք ԻՍՊԱՆԻԱՅԻն, կտեսնենք արդյունավետ խաղ ու կտեսնենք Ֆաբրեգասին… հուսով եմ դել Բոսկեն հաջորդ խաղին ավելի կկարևորի այս ֆուտբոլիստի ունակությունները🙂

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

Թողնել պատասխան

