Տխուրա չէ?

Էսօրը էն օրերից մեկնա, երբ ամեն ինչ քեզ ա հիշեցնում, լսածս ամեն երգը, տեսածս ֆիլմը ինչ-որ կերպ քո հետ ա կապվում… Ատում եմ էս օրերը, որ միշտ հիշեցնում են այն, ինչ իմը չի…  Ինչ էլ որ անես, կամ ասես ինձ… մեկ է, չգիտես ինչու սպասում եմ քեզ…. Տխուրա չէ?

Ծանր է հաջողություն ասել մեկին ում չես ուզում բաց թողնել… բայց ավելի ծանր է խնդրել մնալ, երբ չեն ուզում… Երբեմն ուղղակի պիտի գլուխդ բարձր պահես, սրբես արցունքերդ ու հաջողություն ասել կարողանաս:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

3 Responses to Տխուրա չէ?

  1. Satenikասում է՝

    բայց ավելի ծանր է խնդրել մնալ, երբ չեն ուզում… դուրս եկավ, համամիտ եմ, անտանելի զգացողություն է…

  2. Shushanասում է՝

    Տխուր ա, բայց աշխատիր միշտ ժպտալ ու, ինչպես դու ես ասում, գլուխդ բարձր պահիր😉

  3. anulikkասում է՝

    … և ուրախանալ կյանքի գունավոր էջերով🙂

Թողնել պատասխան

