Հունիսի 22-ը…

Էսօր դարձավ ուղիղ վեց ամիս, ինչ ապերիկս զինվոր է…մի ամիս չկա, որ տեսել եմ, բայց կարոտել եմ🙂 վաայ, որ ասեին կարոտելու եմ չէի հավատա, ամեն օր իրար գզում էինք, յոլա չէինք գնում, բայց հավես էր, հիմա տխուրա տանը մենակ: Հետաքրքրություններդ կիսող չկա… Չնայած էսօր էլի ջղայնացրեց, քննությունից էս շոգին հազիվ մտել եմ տուն… ու կինոյի պատվերներ եմ ստանում. “Принц Персии” ու ևս մի քանի նոր ֆիլմեր… հրաշք😦 Ձեր պատվերն արդեն ճանապարհին է… Միայն հուսով եմ ուղարկածս նախորդ դիսկերի օրին չի ընկնի….

Քեզ բարի ծառայություն ապերս :* ու բարի դիտում😉

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

4 Responses to Հունիսի 22-ը…

  1. Satenikասում է՝

    Նախորդներն ինչ են եղել???

  2. Satenikասում է՝

    vaaaaaaaaaaayyy, վախեցա,

  3. Arpineասում է՝

    HASKANUM ES HEXINAKIN IM EV EXBORS MOT ELER AYSPES LINUM<BAYC BANAKIC HETO AMEN INCH POXVEC

Թողնել պատասխան

