“Քո խիղճը կտրվի…”

Այսպես արձագանքեց շեֆս` երբ երկու րոպե համակարգչիս մոտ նստելուց հետո  հայտնաբերեց, որ  օդափոխիչս դրել եմ 18 աստիճանի վրա…😀 Ինքն իր օդափոխիչից չի օգտվում, վարորդը վստահեցնում է, որ մեքենայում էլ չի թողնում միացնել: Ու շատ ճիշտ է անում. խեղճ օրգանիզմը 18 աստիճանից միանգամից հայտնվում է 38-ի տակ… ու փորձում հարմարվել անակնկալ ջերմաստիճանին: Գիտության այս հրաշքը արդեն հիվանդացրել է 4 գործընկերներիս… իսկ ես դեռ դիմադրում եմ ու մեծ-մեծ խոսում, բայց երկու րոպե անջատելուց հետո սկսում եմ խեղդվել… դաժան շոգ է ժողովուրդ:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

2 Responses to “Քո խիղճը կտրվի…”

  1. Satenikասում է՝

    ՎԱԱԱԱՅ, ես էլ մեքենա նստելուց հովանում եմ, բայց հետո իրոք անտանելի ա լինում, ավելի լավ է օրգանիզմի հետ խաղ չանել տենց: Այս ամառը իրոք պատիժա, ես նորմալ ամառ էի սպասում, չգիտես երբ դուրս գալ տանից, որ համ ուշ չլինի , համ էլ հով լինի

Թողնել պատասխան

