“Սպորտ-ռոտի” մուտքը երևի VIP տոմսերով է…

Մտքովս անցնում էր ծառայության մեջ գտնվող ընկերներիս նվիրված շարք բացել😀 Այսօր էլ գրելու եմ Ստյոպի մասին: Ստյոպը մեր հավաքականի լողորդ է, հավաքականի այս տարվա միակ “պրիզիվնիկը”… Մինչև վերջ համոզված էի, որ “սպորտ-ռոտ” կընկնի, բայց շատ էլ թե համոզված չէի… այսօր Ստյոպը “պրիսյագն” ընդունեց Հոկտեմբերյանի “ուչեբկայում”: Դե իհարկե… ամեն ուր գլխավոր դերը խաղում է փողը կամ ԽԾԲ հարաբերությունները: Ինչի եք փչացնում մեր սպորտսմենին ?? Երկու տարի առանց լողավազանի… ակամա խաչ եք քաշում լողորդի կարերիայի վրա: Չգիտեմ ինչով է պայմանավորված նման իմիջիայլոց վերաբերմունքը այս սպորտաձևի նկատմամբ թե’ ղեկավարության, թե’ լրատվամիջոցների կողմից, հատկապես երբ խոստումնալից կադրեր ունենք… 2009-ի դեկտեմբերի առաջնությանը Ստյոպը առաջին տեղն էր գրավել, ապրիլի վերջերին մեր հավաքականը Վրաստանում մրցումների էր, վրացիներին ջախջախեցին ու մեդալներով վերադարձան, բայց ոչ մի լրատվամիջոցում էտ մասին չգտա ոչինչ… Էն որ լողի ֆեդերացիա ունենք, ինձ համար հայտնություն էր, թերևս էն պատճառով, որ այս կառույցի որևէ գործողության մասին տեղյակ չենք…

Ստյոպին զինվորական համազգեստով չեմ պատկերացնում🙂 Ստյոպ ջան համոզված եմ` ամեն ինչ ոնց պլանավորել ես, տենց էլ կստացվի: Քեզ ու մեր բոլոր զինվորներին խաղաղ ծառայություն ու շուտափույթ վերադարձ:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

4 Responses to “Սպորտ-ռոտի” մուտքը երևի VIP տոմսերով է…

  1. Satenikասում է՝

    Երևի չէ, հաստատ …

  2. Tigranասում է՝

    Ովա իմացել որ մենք տեցն հաղթանակ ենք տարել, մեր լրատվամիջոցները մենակ ՀԱԿ, կամ ԲՀԿ կամ ընդիմություն բառերը գիտեն, դրանից ընկողմ կյանք չկա իրնաց համար, չեմ իմացել դրա համար նոր եմ շնորհավորում ՝ Շնորհավոր:Իսկ 2 տարի չպարապելը դա արդեն շատ մեծ մինուսա , անձնական փորձիցել գիտեմ

    • anulikkասում է՝

      էհ Տիկ, մենք շատ բան չենք կարող փոխել😦
      Իսկ էսօր Ստյոպն օտպուսա եկել, ես ուրախանում եմ😀 աաաաա 9 ամիս չեմ տեսել…

Թողնել պատասխան

