Հեռախոսս խելոք չի մնում

Դե զարմանալու չի, որ սենսորային հեռախոսը պիտի զգայուն լինի…🙂 բայց որ այս աստիճան… ինչ օրերը ցրտեցին, պարզեցի, որ հեռախոսս մրսում է😛 Ամեն առավոտ էկրանիս լղոզած պատկերներ եմ հայտնաբերում: Ու նորմալ տեսքի չի գա մինչև 5 րոպե գրպանումս չպահեմ😀 Այ քեզ բան… Իհարկե հեչ լավ նշան չի, խեղճ հեռախոսս աչքիս սենց ջահել-ջիվան մոտենումա կյանքի մայրամուտին:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

8 Responses to Հեռախոսս խելոք չի մնում

  1. Armen Mkrtchyanասում է՝

    Իմ հեռապոսնելա դրանից, ու էտ հեռախոսի վիդեոքարդը տենց բան ունի, որ սառումա, սկսումա էկրանի վրա տենց բաներ անել😀 http://www.youtube.com/watch?v=Au3IzYvNYOs&feature=related

  2. anulikkասում է՝

    😀 վաայ,, ինձ թվում էր միայն իմնա էս օրին,, իսկ պարզվումա youtube-ը լցվածա նման վիդեոներով…
    շատ շնորհակալ եմ ինֆորմացիայի համար🙂

  3. Armen Mkrtchyanասում է՝

    խնդրեմ, բայց իմը արդեն մի տարվայա, բայց շատ գոհ եմ ու նմանատիպ բան չեմ տեսել

    • anulikkասում է՝

      Աստված տա չտեսնես էլ😉 իմն էլ տարիկեսա… անցած ձմեռը շատ լավ դիմակայեց ու ես էլ գոհ էի… իսկ էս սեպտեմբերյան անձրևների հետ սկսեց “բզիկները” ցույց տալ😛

  4. Նարեկասում է՝

    qo dzery incha dimanum vor😛

    • anulikkասում է՝

      Նարեկ հլը ցեխ մի շպրտի😛 ես իմ իրերին խնամքով եմ վերաբերում: էս մոդելի թերություննա

  5. Դավիթասում է՝

    հույով եմ հիմա չի սառում չէ?? տաք տեղ պիտի ֆնես հեռախոսդ ;Ճ

    • anulikkասում է՝

      Տո սառումա, բա ինչա անում, հիմա ռեցեպտով եմ էկրանս տեսնում😦 սենյակում գրպանս դրած հեչ վեջը չի, երբա ամառը գալու~

Թողնել պատասխան

