Դատարկություն

Դատարկություն… որտեղից ես գալիս ու ինձ կպչում.. տեսնես վերջապես երբ քեզնից կազատվեմ😦 … հոգնել եմ տխրել, անվերջ փախցնել աչքերս` անցանկալի հարցերից խուսափելու համար… հարցեր, որոնց պատասխանը ես էլ չունեմ… ինչու եմ տխրել… չգիտեմ… ինչ ծիծաղելի է հնչում😦 դատարկությամբ եմ լցվել… դառնահամ դատարկություն, որի համը դեմքիս է դաջվել… ու գնալով անտանելի է քեզ ներսում պահել… իսկ դու շարունակում ես թունավորել ինձ, թունավորել… մինչև կհանձնվեմ:

Ու հասունացած դառնության կաթիլները սկսում են հոսել աչքերիցս… Թաքնվել… թաքնվել…

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

4 Responses to Դատարկություն

  1. Haykասում է՝

    Jpteresik jan mi txri, uraxutyune qez shataaaa sazum😉

    • anulikkասում է՝

      օյ,,, շնորհակալ եմ Հայկ ջան😀 ուղղակի դառնությունս հասունացել էր… քաղելու ժամանակն էր…..

  2. Անժելաասում է՝

    Anush mi hat el aystex em grum!!! ete qo txrutyunic nman sirun grvacner en cnvum, apa mek-mek txri chi xangari!!!! qo txrutyun@ lusavor e…………..

Թողնել պատասխան

