Խայտառակ եղա…

Ուրեմն… իմ համար… 19 համարով գնում եմ համալսարան… քննության… դադադադաաամ … ինչպես միշտ նաուշնիկներով` ռադիոի երգերի ընկերակցությամբ, մտքերս էլ քննությունից հեռու հեռուուուու… Մեկ էլ տեսնեմ դիմացս նստած կինը ինձ է ժպտում.

-Կիջնես, ստացել եմ…

Ականջակալներիցս մեկը հանելով զարմացած ինձ մատնանշեցի. “Ե՞ս”: Գլխով արեց… Չնայած գիտակցությանս ու ենթագիտակցությանս լարված ջանքերին, միևնույն է` ժպտացող դեմքն ինձ ոչինչ չէր ասում.

-Կներեք տեղը չեմ բերում…,- վերջապես արտաբերեցի:

-Ձեր հարևանն եմ, քեզ ճանաչում եմ, դու ինձ երևումա չէ…

Ինչ ամոթ էր… հարևաններիս չեմ էլ ճանաչում,, խայտառակ եղա😀

 

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

9 Responses to Խայտառակ եղա…

  1. Tigranասում է՝

    մի մտածի, ես մեր հարևաների կեսին չգիտեմ, չեմ ել ուզում իմանամ, մեջները նորմալ մարդ չկա , կեսին գիտեմ հերիքա

  2. Margarit Goharyanասում է՝

    karevory vor irenq qez giten, karcum em da bavakan e qo tariqi hamar hatkapes.

  3. iReporterասում է՝

    նոռմալ ա :Ճ

  4. Նարեկասում է՝

    es el esor Mariai orin em ynkel, mi kangar shat em gnacel😀

  5. Ծանուցում՝ Մի հրավերի հետքերով… « My world

Թողնել պատասխան

