Հետո՞ ինչ

Հետո՞ ինչ, որ վաղուց հասկացել եմ` քեզ խենթի պես սիրում եմ… Փոխարենը զգացմունքներս լավ կարողանում եմ թաքցնել…

Հետո՞ ինչ, որ անասելի կարոտում եմ… Փոխարենը երկար թափառում եմ էջումդ ու` նորից ու նորից նկարներդ եմ թերթում, որոնց հերթականությունն արդեն անգիր եմ արել…

Հետո՞ ինչ, որ երբ չես գրում ուղղակի խելագառվում եմ… Փոխարենը վերջին երկխոսությունն եմ վերընթերցում ու էլի կարոտում😦

Հետո՞ ինչ, որ հեռվից քեզ տեսնելիս ուզում եմ վազել, վզովդ ընկնել… իսկ մոտենալիս միայն ժպտում եմ:

Հետո՞ ինչ, որ չգիտես` ամեն սթից խոսքիցդ նեղանում եմ… Փոխարենը արցունքներս սպեղանի եմ դարձրել:

Հետո՞ ինչ, որ քեզ չեմ ասի` սիրում եմ… Փոխարենը՞…

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

39 Responses to Հետո՞ ինչ

  1. Նարեկասում է՝

    վույ😦

  2. Mariamասում է՝

    poxareny……….
    ex An jn… ahavor bana ed ameni gitakcumy…….
    heto en, vor……

  3. Satenikասում է՝

    Ինչ լավ ես գրել…

  4. Goharասում է՝

    Հասկանում եմ քեզ… ու ոչնչով օգնել չեմ կարող…Թերևս հիշեցնեմ ռուսերենով հայտնի երգից մի միտք, որ շատերին եմ խորհուրդ տվել`,, ԶԱ սչաստե նադօ տռուդիտսյա, էտօ զրյա գավարիտսյա, չտօ նադօ սչաստլիվօ ռօդիտսյա, նադօ չտօբի սեռդցե նե ստիդիլօս ԶԱ ՍՉԱՍՏԵ ՏՌՈՒԴԻՏՍՅԱ,,… надо намикать и больше нечего…

  5. 125...ասում է՝

    eeeh🙂

  6. 125...ասում է՝

    bolorn el, pastoren, nuyn cavov en tarapum🙂

    • anulikkասում է՝

      իի😀 ես հլը դամբուլ-դամբուլ իմ խելքից, դու ինչի??

      • 125...ասում է՝

        baci … incnic🙂

      • anulikkասում է՝

        😀😀😀 շնորհավորում եմ

      • 125...ասում է՝

        es urish hivand em🙂

      • anulikkասում է՝

        o.O ինչի??

      • 125...ասում է՝

        ed shorhavorelu ban chi e axr🙂, ed qaxckexi pes mi bana🙂

      • anulikkասում է՝

        վաաայ, էտ ինչ սարսափելի բաներ են?? ես շնորհավորում էի, որ բոլորը ետ ցավով են տառապում, բացի քեզնից :)))))

      • 125...ասում է՝

        es el ed qaxckexna🙂
        Անունդ շուրթերիս -ճղակոտոր է եղել,
        Անունդ՝ այնքան անու՜շ —
        Տերևաթափ է եղել․

        Անունդ՝ տոթ,
        Շուրթերիս մրսում է,
        Շուրթերիս տանջվու՜մ է,
        Ծամածռվու՜մ է շուրթերիս․

        Անունդ՝ այնքան հորդ —
        Ցամաքել է շուրթերիս,
        Ճղակոտո՜ր է եղել՝
        …Ինչպես՝ ես․

      • anulikkասում է՝

        էէէհ😀 սիրուն էր, բայց տխուր…

      • 125...ասում է՝

        ed saxic tarbera🙂

  7. 125...ասում է՝

    de` inchpes misht, bolor depqerum el txura🙂

    • anulikkասում է՝

      հոգնել եմ տխրելուց :(((((((

      • 125...ասում է՝

        mi txri ed depqum — ete karox es chtxrel🙂,

      • anulikkասում է՝

        ժպտա, որ քեզ էլ ժպտան🙂 իսկ ժպիտը ցրում է տխրությունը:

      • 125...ասում է՝

        ha, pastoren irar huys enq talis🙂 — jptaci arden🙂, isk 5 rope heto?🙂

      • anulikkասում է՝

        5 րոպե հետո մի հատ էլ ժպտանք😀 ու ջհանդամ դիմացինը չի մտածի` էսի ցնդելա… :Դ մնում-մնում, ինքն իրան ժպտումա

      • 125...ասում է՝

        che, inc karevor chi, te dimacins inch kmtaci, es em mtacelu tenc😀, asenq aranc patjari xi jptam? ed arhestakan bana!!!

      • anulikkասում է՝

        իսկ իմ մոտ արհեստական ժպիտը չի ստացվում :)))))))

      • 125...ասում է՝

        բայց բնական ․․․ ստացվումա չէ՞, ուրեմն էլ ինչ կարիք կա ստիպված ժպտալու՞

      • anulikkասում է՝

        ստիպված ժպիտը ինքնին արհեստականա🙂 ես դրա մասին չէի ասում: Հաստատ շատ հաճելի հիշողություններ կան, որ մտաբերելով լիքըըըը բնական ժպիտներ են ծնվում

      • 125...ասում է՝

        հա, դե մենք սովոր ենք 1000 տարի առաջվա դեպքերով ապրել, բայց դրանք արդեն վաղուց պատմության թանգարանում պետքա դրված լինեյին

      • anulikkասում է՝

        ահա …😀 ես էլ տենց վատ սովորություն ունեմ

      • 125...ասում է՝

        դե լավ չի ելի, հին ու փոշոտված բաների սիրահար ենք, ու փաստորեն՝ նաև հնէաբան ել ենք ։D, եդ նոր պարզեցի!!! 🙂

      • anulikkասում է՝

        աաաա😀 չէէէ, ես հին ու փոշոտ բաների սիրահար չեմ, նորն ավելի շատ եմ սիրում, փոփոխությունների գիժ եմ, բայց մեկ-մեկ էտ նորի կարիքը էնքան եմ ունենում, իսկ … չկա ու չկա, ու դրանից էլ տխրում եմ

      • 125...ասում է՝

        de es el … nuynn em asum🙂, miak tarberutyamb — zzvum em ed hnic, norn em uzum, bayc ed nor@ vor hni pes chi linum, el chem uzum😦

      • anulikkասում է՝

        իսկ ինչի պիտի հնի պես լինի?? ախր ինքը նորնա չէ?😀 պիտի ուրիշըըը լինի

      • 125...ասում է՝

        🙂, lav es asum, hastat norna, bayc shat baner kan voronc bacatrutyun@ es chunem, inchpes bolor@, karoxa — es urish depqa?

      • anulikkասում է՝

        :))) հենց հիմա ռադիոս երգում է. “…Ժպիտը անկեղծ` մի աշխարհ արժե… ”😀

      • 125...ասում է՝

        es kavelacneyi — “inqnaberabar jpit@ mi ashxarh arji”

Թողնել պատասխան

