Էլի search


Արդեն սովոր եմ, որ բլոգիս Top search-ը շարադրություններն են😀 Չենք սիրում էլի ստեղծագործել:  Վերջին մի քանի օրը բլոգիս վիճակագրությունը ինձ մենակ մի բան ա հուշում, որ մեր դպրոցներից մեկում ամենայն հավանականությամբ շարադրությունների մրցույթա հայտարարվել “Հավատում եմ քեզ զինվոր” վերնագրով:

Դժվար թե մի մարդ լինի էսքան ման եկողը, ախր էս երեխեքը չեն վախենում, որ էս տեմպերով հնարավորա ներկայացված աշխատանքների 50 %-ը նույնը լինի? Ինչի ուսուցիչներն ինտերնետից օգտվել չգիտեն?😀 Նույնիսկ նամակ էի ստացել` էտ թեմայով գրել, ժամանակի խնդիրը չլիներ, երևի կգրեի: Նայում եմ ու ծիծաղս գալիսա, բայց հեչ ծիծաղելի չի, ինչ ալարկոտ ենք դարձել😦

Հ.Գ. Սա գրելուց հետո մի հատ էլ ես search արեցի…😀 փաստորեն ենթադրություններս ճիշտ էին…

Հայոց բանակի տոնի շրջանակներում Ա. Պ. Չեխովի անվան համար 55 դպրոցում կհայտարարվի նամակ-շարադրության մրցույթ «Հավատում եմ քեզ զինվոր» խորագրով։

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

11 Responses to Էլի search

  1. Վահագն Քեշիշյանասում է՝

    Ես էլ եմ հավատում քեզ, զինվո´ր😀

    • anulikkասում է՝

      կեցցես դու, Վահա´գ😀
      բայց իմ մոտ են տպավորություննա, որ էս դպրոցականներից ոչ մեկ չի պատկերացնում, թե զինվորի հանդեպ հավատը որնա, դրա համար էլ գրել չի կարողանում😀

    • Tigranասում է՝

      ես չեմ հավատում, քանի որ դրա մեջով անցել եմ ու գիտեմ մանրամասնությունն երը:D երեխեք մի արտագրեք ստեղից, սաղտ նույն բանն եք հանձնելու:D

      • anulikkասում է՝

        :Դ:Դ վայ Տիկ,, էս ինչ հռետորական շեշտադրումով էր վերջին արտահայտությունը😀

  2. Tigranասում է՝

    պատկերացրա, սաղ մի բան են ներկայացնում:D
    բայց հիմա սաղ մտածում են մենակ ինտերնետից իրանք են օգտվել:D
    ու չեմ պատկերացնում ետ դասատուների վիճակը, փե ոնց են հռհռալու😀

  3. Վահագն Քեշիշյանասում է՝

    Ստեղ սկի զինվորը չի հասկանում, թե հայրենիքի նկատմամբ հավատը որն ա, ուր մնաց դպրոցականը պատկերացնի զինվորի նկատմամբ հավատը: Զինվորները չգիտեմ, թե ում համար են ծառայում, որտեւ ստեղ չգիտեմ ինչ ա……😦

    • anulikkասում է՝

      վայ, էս արդեն մեր թույլ տեղին կպանք…😦
      էտ բանակում եզակի մարդիկ են իրենց տեղում… հետո էլ զինվորի մեջքը կոտրելով, ուզում են մարտական ոգի մշակել :(:( ուֆ

  4. Սեդա Հակոբքյոխվյանասում է՝

    ախր էնքան են շարադրություն տալիս,,դպրոցում ամենաշատը շարադրություններից եմ զզվել,,,իսկականից էլի էտ էրեխեքը ինչ պիտի գրեն զինվորների մասին,,400 բառ էլ պահանջում են,,գրում գրում ես չի լցվում,,ստիպված կեսը անկապ խոսում ես, որ լրանա

    • anulikkասում է՝

      Սեդա ջան քեզ հետ դժվարանում եմ համաձայնել, երևի ասելիք չկա, եթե բանականում հարազատ մարդ ունենաս, ասելիք հաստատ կլինի, ու դեռ 400 բառերի մեջ էլ չես տեղավորվի🙂 : Իսկ դպրոցում ֆիզկուլտուրայից հետո մեկ էլ շարադրություններն էի սիրում, հատկապես, երբ տեղում էինք գրում😀

  5. Neoասում է՝

    Վաաայ,ես գիտեմ`ինչու էին բոլորը դա փնտրում։ՄԵզ դպրոցում հանձնարարել էին շարադրություն գրել այդ վերնագրով,ես էլ վերցրի ու այդ վերնագրով պատմվածք գրեցի..տխուր ստացվեց,բայց դե..😀

Թողնել պատասխան

