Նեղացել էր ինձնից…

Վաղուց դաշնամուրիս չէի մոտեցել… Նայեցինք իրար… նայեցինք… վերջը բացեցի. մատներս ու ստեղները սկսեցին խոսել: Զրույցը չէր ստացվում, նեղացել էր ինձնից😦 Նոտաներն էլ փռել էի` իբրև միջնորդ, բայց` անօգուտ, 10 տարի իրենց աչքաթող էի արել ու ամեն ինչ թողել հիշողության ուսերին… Հիշողությունս էլ ծանրություն չի սիրում, դե դա գիտեի, նոր չէի պարզել, ուսերից ծանրությունը շուտ թոթափել էր, իսկ ես ընկած քրքրում եմ հիշողության գրպանները… Լավ է օգնության հասավ “սլուխը” (այ սա նոր էի պարզում, որ ունեմ😛 ): Չեմ ասում սահուն էր շարունակությունը, տեղ-տեղ էլի իրար չէինք հասկանում, պոզերն էր տնկում😦 ես էլ իմը… բայց շուտ բարիշում էինք, կարոտել էինք իրար:

P.S. Նվագելու սենց ցանկություն դեռ չէի ունեցել…

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

12 Responses to Նեղացել էր ինձնից…

  1. Arxangeloասում է՝

    միշտ նախանձել ու նախանձում եմ նվագել իմացողներին: Սլուխով տմբտմբացնում եմ մեղեդիներ, բայց դե դա էն չի: Մերոնց հետ մինչև հիմա վիճում եմ, որ ինչի ինձ չտարան երաժշտական?😦

    • anulikkասում է՝

      իսկ ինձ ստիպելով էին տանում… մամաս միշտ ասում էր, որ դաշնամուր նվագել սովորելն իր երազանքնա եղել, ու ես մռութներս կախ էի, որ էտ իմ երազանքը չի…😦 առանձնապես սովորելու ջանքեր չեի թափում… միայն անգիր էի անում ու նոտաներով նվագել տենց էլ չսովորեցի… հիմա գլխիս եմ տմբտմբացնում

      • 125...ասում է՝

        ախ էդ ստիպելը:), էս դեպքում օգտակարա եղել բայց․

      • anulikkասում է՝

        ուր էր ժամանակին հասկանայի… բայց դե սովորելու համար երբեք էլ ուշ չէ…🙂 հենց ժամանակ գտա, վազում եմ գիտելիքներս վերակենդանացնեմ😀

      • 125...ասում է՝

        հա, ճիշտ ես ասում — եթե ժամանակ գտար🙂

      • anulikkասում է՝

        ինչպես կասեր իմ սիրած մուլտհերոսներից մեկը` “если ? хорошое слово…”🙂

      • 125...ասում է՝

        դե — կսպասենք նորությունների, ԵԹԵ ստացվեն🙂

      • anulikkասում է՝

        😀 սպասեք !

  2. Goharասում է՝

    ՏԱ Աստված, որ նվագելու ցանկությունը քեզ հաճախ այցելի… ես կլսեմ կենդանի կատարմամբ դասական երաժշտություն:

  3. Արմեն Մկրտչյանասում է՝

    ես էլ եմ ուզում իմ դաշնամուրի հետ բարիշեմ😦

Թողնել պատասխան

