Կլոր երևույթի մասին

Էս քանի օրը մոտս գնդակային հեղափոխությունա, ոնց որ նոր հայտնաբերած լինեմ էս կլոր, պուճուր երևույթը: Ամբողջ օրը տալիս եմ պատերով😀 դե համ էլ մի տեսակ ռևանշի ձևա դառել. պատկից հարևանները գիշերը 1-ից հետո հո չեն ակտիվանում (սխալ չհասկանաք), միշտ էտ ժամին բուձիլնիկի պես իրանց skype-ը զանգումա, տնաշեններն էլ հո չեն զլում կոմպի ու իրանց ձեները… Էտ դարդից իմ skype-ի զանգն եմ փոխել, որ տարբերեմ:/

Ուֆ, ոնց որ գնդակիցս շատ շեղվեցի, դե ես էլ առավոտը սկսում եմ իրանց պատերը ծեծել: Անհամ երեխա եմ, գիտեմ😛

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

6 Responses to Կլոր երևույթի մասին

  1. Վահագն Քեշիշյանասում է՝

    Էն իմ տված գնդակն ա?😀

  2. anulikkասում է՝

    :D:D ահա, ափսոս իրա նկարը չգտա, մի հատ էլ եմ ուզում, սկսեմ ժանգլյորություն պարապել

  3. Արմեն Մկրտչյանասում է՝

    պլախայա մանդարինկա :Ճ

  4. Annie :)ասում է՝

    Nul mi hat el es qez ktam :****

Թողնել պատասխան

