Մանդարինային առօրյա

Մոտավորապես ամեն օրս անցնում ա նույն սցենարով. արթնանում ես, ամբողջ օրն անցկացնում համակարգչի առջև ու վերջում հոգնած` ուրիշ գործեր անելու էլ ի վիճակի չես😦 մասնավորապես առավոտից համակարգչին ինձ թեզս ա կապում, բայց մի հատ էլ ասում էս մեյլ ստուգեմ, էն էլ լիքնա նոթիֆիկներով ֆբ-ից ու Արմնեիքսից… լավ մի հատ էլ էտտեղի իրարանցումները նայեմ… ու տենց հայտնվում ես համացանցի ճիրաններում, մեկ էլ միամիտ հայտնաբերում` մութը ընկելա:/ յա ! Չի կարելի… թեզիցս պրծնում եմ ու ինտերնետի դիետա հայտարարեմ… Պա բոլշե բի օֆֆլայն կյանք ու երեկվա պես օրեր🙂

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

6 Responses to Մանդարինային առօրյա

  1. Վահագն Քեշիշյանասում է՝

    Գրածիցդ զգացվում ա, որ աղջիկ ես😀 Նոթիֆիքեյշնները անջատի, որ անկապ մեյլդ չլցվի😀

  2. A voice from nowhereասում է՝

    Ինչպես on-line, այնպես էլ off-line կարելի է և ‘ ձանձրույթ ապրել, և’ ամեն մի ակնթարթը վերածել տոնի… Հենց որ յուրացնեմ վերջինիս ձևը` անպայման կկիսվեմ:

    • anulikkասում է՝

      չէ… օնլայն մեկա էն չի, տոն չի լինի, տոնի պատրանք կլինի, որ օֆֆլայն դառնալու հետ միանգամից կցրվի

  3. zinvorhkասում է՝

    @ntrvac erger@ shat lavn eeeeeeeen.apreq

Թողնել պատասխան

