Ստեղ են ասել` “լոմկա”

էն որ թվումա` մեկի դուրը գալիս ես, դու էլ նենց ոչինչ անտարբեր չես իրա նկատմամբ… Ոգևորվում ես, պարուրվում վարդագույն տրամադրությամբ, սկսում ժպիտներ շռայլել ու մեկ էլ հոպ:/ պարզվումա աչքիտա երևում, չկա տենց բան… Ու ստեղ վարդագույնը դառնումա մոխրագույն, իսկ դեմքն ընդունում թթվային երանգ: Չես էլ հասցնում էս տխմար վիճակից դուրս գալ, մեկ էլ մամանա հայտնվում ու “քնքշորեն” հիշեցնում, որ թեզը քեզ ա սպասում… Փի~ֆ

P.S. խոսում եմ էլի:/

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

10 Responses to Ստեղ են ասել` “լոմկա”

  1. Narek MCասում է՝

    Անուուուշշ…. Մի տխրի

  2. Shushanասում է՝

    Վույյյյյյյյյյյյյ, մանդարին ջան, ո~նց եմ քեզ հասկանում…😦

  3. Chinaասում է՝

    Հլա մի րոպե…. Մնդո… ա նու կը ուլիբնիս… ու դե հայ դե թեզ գրելու

  4. khalatyantikասում է՝

    Մնդոլո տենց տղա չկա,որ արժանի լինի,որ մռութ անես իրա համար…Հլը հավաքվի ու ԺՊՏԱ…🙂

  5. Ավետիսյանասում է՝

    ես էլ մի բան գրեմ շտո լի :Դ ում գիտեի սաղ գրել են ժպտա, պարապի բա՜ն :Դ Ժպտա մնդո կյանքը հիասքանչ է😀

    • anulikkասում է՝

      ուծյոււուու սենսեյ😀 նենց տպավորությունա` ոնց որ էս գրառման տակ ուծյու եմ բաժանում😛
      ապիիիիս🙂

Թողնել պատասխան

