Ինչպես փոխել նեթբուքի էկրանի նկարը

Անցած տարի ծննդիս ինքս ինձ նվեր էի արել` մի հատ այ սենց պուպուշ Ճուտո որդեգրեցի🙂 բերեցի ու սկսեցի ուսումնասիրել… Ամենապետքական ծրագրերը տեղադրելուց հետո անցա դիզայներական աշխատանքներին,  դե իհարկե առաջին հերթին դեսկթոփի նկարը փոխելու արարողությունն է… ու պարզում եմ, որ նման ֆունկցիա չունեմ😦 #Պահոո, խառնվեցի իրար, ախր ոնց… բա էն “Wallpapers” պապկեն տենց անպիտան մնալուա… ? Ու ոնց անում են նման դեպքերում, անմիջապես սկսեցի հարցախեղդ անել Գուգլին (էն ժամանակ էլ հո Արմենիքս չկար, որ գրեի, զգուշացնեին` մնդո’, դամբուլություններ չանես…): Յութուբից մի վիդեո գտա, որ պարզ, մատչելի ու հանգամանալից բացատրում էր ինչը ոնց անել` քայլ առ քայլ, դե իհարկե ինչեր ասես չքաշեցի ու ինստալ արեցի, մենակ էտ պահի ոգևորությունս եմ հիշում, ու երբ վիդեոում ասվում է` ահա վերջ, ռեստարտ արեք ու ինչ նկար ուզում եք քցեք… միանումա Ճուտոս ու էկրանին ինչ-որ անհասկանալի գունային գամա:/ վայն եկելա` տարել, եթե թաչփեդով սահելիս միամիտ քլիք ա լինում դեսկթոփին… գնաց ռեստարտը առանց հարցնելու: Ու ստեղ միանումա պանիկայի կնոպկան,  լավ էր երաշխիքի մեջ էինք, վռազ վազեցի խանութ ու ինձ լուսավորեցին, որ վինդոուզ 7-ով աշխատող  նեթբուքերը չունեն տենց հնարավորություն` թեթև աշխատելու համար…:/ իսկ ես տվել վինդոուզս թռցրել եմ… ֆորմատա պետք և այլն… Ստեղ կարծում եմ թեյնիկությունիցս օգտվելով մի քիչ չափազանցրել են… ֆորմատի կարիք լավ է չեղավ, պրծանք ռեքավըրի-ով🙂 Դե ինչի էի էսքան գլուխներդ տանում, որ ասեմ` իմ նման չտաք ձեր նեթի հերը անիծեք, փաստորեն մի հատ սենց համով, ուծյու~  ծրագիր (սեղմեք բեռնելու համար) կա, որ առանզ զիզի-բիզի բաների իրա գործը խելոք անումա:😀

Ու ձեզ մնումա ընտրել ալբոմը, ուզած նկարի մոտ պտիչկա դնել ու սեյվ անել🙂

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

20 Responses to Ինչպես փոխել նեթբուքի էկրանի նկարը

  1. Tigranասում է՝

    Անն բայց ետ վիդեում ինչ պիտի ցույց տար, որ էլ չեմ ասում, դու էլ տենց անեիր ու Windows թռցնեիր, որը ենքան ել հեշտ չի, միանգամից թռցնել:

  2. Արմեն Մկրտչյանասում է՝

    Վատ չիիիիի….. սենց գնաց բլոգիս գործին կփխես :Ճ

  3. Ավետիսյանասում է՝

    սրա համար էիր էտքան կռիվ անում? :Դ ծրագիրը շատ սիրուն ձևերով քաշումա :Դ ապրես մնդո😛

  4. Վարդան Գրիգորյանասում է՝

    Նեթբուքների վրայից հանեք Windows Seven Home Edition-ը ռադ արեք, լուչշե XP քան թե Home Edition ա ինչ զիբիլ ա., ու նորմալ XP-ով սաղ վիզուալ էֆֆեկտները անջատած գռռցրեք:

    Ես տենց եմ արել. նեթս նորմալ էլ իրա համար տժցնում ա :Դ թե չէ էտ պուչուրիկ պրոցի ու 1գիգ օզույի վրա ինչքան էլ ուզում ա Հոմ Էդիշն լինի, մեկա ԷքսՊի-ն ավելի լավա

    • anulikkասում է՝

      պաաայ😀 Վարդան ջան, որ ասում ես, ուրեմն հաստատ ճիշտ ես ասում, բայց դե ռադ անելու ձևը չգիտեմ😀 բա որ հիմա էլ տամ ուրիշ բան թռցնեմ ? Ճուտոս քանի աշխատումա, թող աշխատի, քո ճուտոյին էլ բարևներ😛

  5. մերսի մերսի, որ դու չլինեիր ես էլ էի կոմպի հերը անիծելու :Դ

  6. Karenասում է՝

    Inch lava voch netbook unem, voch notbook voch el pentium.:-D voch cragir trnel ka, voch el ekrani nkar poxelu xndir.:-D et windows@ hanelu u tex@ xp dnelu hamar piti format arvi u xp instal arvi Anulik jan. Et instali jamanak sax c diski mej exac@ jnjvelu a. Bayc xorhurd ktam inqd chanes, tanes cragravoroxi mot, ete uzum es xp dnes.)))

  7. Dianaասում է՝

    Ann jan jishtn asac et ssilki vra vor ktacnum em errora talis, hnaravora urish sayt imanas

  8. Dianaասում է՝

    Chgitem el, te vonc asem inchqan shnorhakal em :-)))))))))))))

Թողնել պատասխան

