Դմբո — Մնդո

Ուֆ, բլոգս, եկել եմ բողոքվեմ…

Էսօրը դառն էր… չէ զարմանալու չի, տենց օրեր լինում են, ես իրանց ուղղակի ասում եմ փֆֆ ! Դե բնականաբար օրվաս փֆացման գլխավոր դերում ես եմ (բայց նենց էլ չի, որ ուրիշ դերակատարներ չկան :/)… զզվում եմ իմ բնավորության անհամ գծերից😦 Ասենք ինչի եմ չնչին բաների ուշադրություն դարձնում? հլը մի հատ էլ նեղվում, զռռոցս կապում, դարդոտվում, ու ինչքան ասոցացվող անցած-գնացած բաներ կա վերհիշում ? ուֆ է~~ դմբո-մնդո:/ ու հետաքրքիրա ինչ եմ շահում. քայքայված ներվեր, անիմաստ վատնած ժամանակ, լիքը չարած գործ` որ ինչպես միշտ` մնումա վերջին վարկյանին, ու քնահարամ լինելով պիտի հասցնեմ: Հա թեզ ջան, խոսքը քո մասինա🙂 ու չնայած արդեն 4-ն ա դառնում… ու քեզ հլը պիտի ֆենեմ… դզեմ-փչեմ… պառադնի շորեր հագցնեմ… դե հա ու մեյք-ափը չմոռանամ… վաղը քեզ հանձնում եմ ամբիոնի ձեռքերին… բարի բախտ քեզ… ուֆ շեղվեցի:/ ասել կուզեմ` էս հրատապ գործերը թողած` նստել փֆոտ գրառում եմ անում, հերիք չի, խեղճ քնաթաթախ մաման էլ ժամա հարցնում, խաբում` 3 ժամ կուլ տված եմ պատասխանում, որ լավ էտ պահերը դաժան են… չխորանամ😀

Չէէէ ես գիտեմ, սաղի մեղավորը առավոտվա նայածս կինոն էր😀 չէ, ինքը շատ լավ կինո էր, ու ես իրան էլի կնայեմ (մազոխիստական երանգներ չփնտրեք), փիլիսոփայական մտքեր արթնացրեց ու նուրբ լարերիս կպավ, տենց դյուրագրգիռ դառա ողջ օրվա ընթացքում:

Լավ, ոնց որ դեպրեսնյակը նահանջումա… ժպտում եմ🙂 գնամ գործս շարունակեմ… թե~զ յա իդու !

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

8 Responses to Դմբո — Մնդո

  1. Lusine Barseghyanասում է՝

    Էտ ինչ կինո ես նայել ?

  2. Lusine Barseghyanասում է՝

    Չէ Ան չեմ տեղել, ինչի մասին էր, արժի նայել?

    • anulikkասում է՝

      ահա Լյուս, անպայման🙂 մենակ երբ ազատ ժամանակ ունենաս. իրանից հետո մտածելա ստիպելու, թե չէ պլաններիդ հերը կանիծի😀

  3. MC Narekասում է՝

    Փաստորեն գիշերվա 4-ին որ սկայպդ միացրած էր … դու զարթուն էիր հա?
    ես էլ մտածեցի դժվար ՄՆդոն էս ժամին զարթուն Լինի կամ միացրած ա թողել գնացել ա..կամ էլ տնեցիք են զարթուն…

  4. Annieասում է՝

    vax im hamov dmbooooooooo, bolori mot el linum en tenc paher Nul, ban 4ka, depresian mardu nyardayin hamakargin ogut a, da el a petq

    • anulikkասում է՝

      վուոււուխ :* համոով ապիիիս, հա, ինձ դեպրեսիաներս մի բոլ թևաթափ են անում, բայց հաջորդ օրվա պոլնի զարյադ են տալիս😀 այ քեզ հիմարություն

Թողնել պատասխան

