“Ի՞նչ է սա”

Երևի միշտ էլ ծնողների ու երեխաների հարաբերությունները հարթ չեն լինում: Մենք մեծանում ենք, փորձում ինքնահաստատվել, սեփական ես կերտել… մինչդեռ ծնողների աչքում մնում ենք նույն փոքրիկը: Պատեհ անպատեհ գոռգոռալով մեզ հասուն ենք զգում` չմտածելով, որ կարող է վիրավորում ենք հարազատ մարդու: Իսկ գիտակցելուց էլ չենք շտապում ներողություն խնդրել😦 Ուղղակի գիտենք, որ իրենք միշտ մեր նկատմամբ ներողամիտ են… կհասկանան:

Եկեք փոխենք մեզ մի քիչ…🙂 Ուզում եմ անպայման նայեք հույն երիտասարդ ռեժիսոր Կոնստանտին Պիլավիոսի “Ի՞նչ է սա“/“What is that” (2007) կարճ ֆիլմը, որը 5 րոպեում կփոխանցի այն, ինչ ես փորձում եմ ասել:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

3 Responses to “Ի՞նչ է սա”

  1. Ավետիսյանասում է՝

    Էս վիդեոն շատ լավնա :Ճ ափսոս շատ քիչ են նայել, ես որ տեսա մոտ 10-15 դիտում կար… ահագին ավելացելա, բայց մեկա քիչա :Չ

    • anulikkասում է՝

      Հրաշք ֆիլմա… ամեն անգամ լացացնումա😦
      հիմա 738 ա… բայց դե սա հայերեն հարգմանությամբն ա, իսկ օրիգինալը բավականին շատ դիտումներ ունի🙂

  2. Զավենասում է՝

    Ուղղակի ցնցված եմ!

Թողնել պատասխան

