Շնորհավո~ր :*

Էսօր մամուլիս ծնունդնա =)

Մամաս ունիվերսալ մամա ա !!! ինքը ընկերա, խորհրդատու… միշտ պատրաստ` հասնելու օգնության: Մամաս իմ հանրագիտարանն ա😀 Երբ ամեն ինչ իրարա խառնվում, առաջինը զանգում եմ իրան, ու կապ չունի` կկարողանա օգնել, թե չէ… ասենք օրինակ համակարգիչս չի միանում😀 բայց բավականա ձայնը լսեմ, հավաքվում եմ ու գործս ինքնուրույն գլխի բերում:

Մամաս բլոգիս առաջին ընթերցողնա, մեկնաբանողն ու քննադատողը: Միշտ իմ գործերով ինքն ավելի ա հետաքրքրվում, քան ես😀 մի քիչ անհարմար էլ էլա ախր տենց… բայց դե ՄԱՄԱ ա🙂 Ինչքան էլ իրար չհասկանանք, ու յուրահատուկ ապարանսկի համառությամբ ամեն մեկս “իրա էշը քշի”, միևնույնա ես մամուլիս շատ եմ սիրում, ինքն էլ ինձ, գիտեմ😀

Ամեն անգամ, մամաս ասումա, որ չի սիրում ծննդյան օրը… Ուզում եմ, որ միշտ այս օրը տոն լինի ու միշտ ժպտաս մամ ջան :*** շնորհավոոոոր:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

7 Responses to Շնորհավո~ր :*

  1. araksoblogասում է՝

    Շնորհավոր, առողջություն ու կանացի մեեեեեեեեեեեեծ երջանկություն մամայիդ, ու իրան մի ջղայնացրու

  2. Armen Mkrtchyanասում է՝

    Շնորհավոր

  3. Հասմիկ Չարխչյանասում է՝

    շնորհավոր:Ճ:Ր

  4. MCասում է՝

    Happy Birthday To Her )))))

  5. anulikkասում է՝

    վուոււուուխ, երեխեեեեք ապրեեեք շատ🙂

  6. Սեդա Հակոբքյոխվյանասում է՝

    շնորհավոոոր :Ճ

Թողնել պատասխան

