7-ի կողմերը ծնվելու եմ

երազանք եմ պահել🙂

Օհօ~ արդեն 22… գոլդոտ թիվ եմ բռնել😀

Էս թիվն ինձ հուշումա, որ ես վաղուց պիտի դուրս եկած լինեի իմ գունավոր աշխարհից, բայց չէ ! Մեծերի աշխարհն ինձ էտպես էլ չի գրավում:

Հիշում եմ, որ 20-ս էր լրանում, որոշել էի պառաշուտային թռիչքով հիշարժան դարձնել օրս… դե ես ինչ մեղք ունեմ, որ 3 ամիս Պարաշուտային սպորտի ֆեդերացիայում զանգերիս պատասխանող չեղավ: Ափսոս էսօր էլ չի ստացվի իրականացնել խելառ մտահղացումս, բայց դե ոչինչ, առջևում դեռ շատ ծնունդներ ունեմ (հուսով եմ :D):

Էսօրվա սպասելիքներս հենց հիմա կուլ կտամ, քանի որ շատ անգամ համոզվել եմ հայտնի խոսքերի մեջ. Expectations only lead to disappointment… Մենակ կասեմ, որ, թերևս ամենամեծ նվերն արդեն ստացել եմ… Մի քանի ժամ առաջ ապերիկս մտավ տուն… հունվար, փետրվար, մարտ… ամաաան Նոր տարուց հետո չէի տեսել ? Հա էլի: Թեկուզ և հինգ օրով, ու թեկուզ էլի չեմ հասցնելու կարոտս առնել:

Իսկ ծննդիցս մի բան եմ ուզում` օրն ընկերներիս հետ անցկացնել🙂

Սօ~ Հեփփի բըրդե~յ թու մի~…

Գնամ քնեմ, ասում են` 7-ի կողմերը ծնվելու եմ😛

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

5 Responses to 7-ի կողմերը ծնվելու եմ

  1. Ավետիսյանասում է՝

    Գիշերվա էս ժամին մենակ ես եմ արթուն երևի :Դ Շնորհավոր Ան ջան, վաղը լավ քեֆ ենք անելու😉

  2. Շարմաղասում է՝

    Շնորհավո~~~ր, Անուշ Ջան))))))))))))

  3. Shushanասում է՝

    վույյյյյյյյյյյյ, շնորհավորրրրրրրրրրրրրրր

  4. anulikkասում է՝

    ապրեեեեեեեեեք երեխեք ջաաաաան :***

Թողնել պատասխան

