**************

Բարև =)

…. նեղացել ես, չէ? …. ես էլ… չէ, չէ’, քեզնից չէ… էհ կարևոր չի: Իսկ քո փոխարեն ես ինձնից կնեղանայի: Ասա որ էտպես ընկերություն չեն անում !  Ասա, որ գնամ, որովհետև քեզ մոտ եմ գալիս միայն, երբ քո կարիքն ունեմ, երբ մենակ եմ ու ուզում եմ խոսել: Ասա, որ էլ չես ուզում ինձ լսել…

Ստիպի, որ համոզեմ, ախր մեղավոր եմ, չէ?

Իսկ ինձ էլի կարոտնա խեղտել, եկել եմ քեզնից իր կարոտն առնեմ…

Չէ, տխուր չեմ: Լուրջ եմ ասում… Էլ տխուր չեմ:

Ինչքան բան կուզեի քեզ պատմել…

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

4 Responses to **************

  1. Aficionadoասում է՝

    Et inch er, mandarin?)

  2. Anahit Alea Gasparyanասում է՝

    Մանդարին, լացս եկավ😦

Թողնել պատասխան

