Ֆսյո, գնում եմ քնեմ !

Ու ես էնքան ցրված եմ, որ նոր եմ նկատում` բլոգիս ֆբ լայքը անհետացել ու տեղը շեյր բաթընա😀 Հա բայց ինչի? Ես լայք էի ուզում…

Բայց ինչ-որ է, եկել էի մի բան ցույց տամ, ու քանի որ գիշերվա հայ հույն ա, ու ուղեղս գոռում ա “low battery“, ես կարճ կկապեմ:

Էսօր պարզվումա սպամերի հետ չաթ եմ արել :Դ էն էլ երկու անգամ ու երկու տարբեր ընկերներիս էջերից :Դ ու մե խինդ… մե ուրախություն… թե ինչի` ես էլ չեմ հասկանում: Էն էլ ափսոս մարդը բազմազբաղ կերևա, I’ll be back արեց ու թռավ~

chat, facebookԱսածս ինչա, եթե ես ձեզ չաթով հայ-մայ անեմ, ուրեմն տարածքում սպամերա :Դ մի հատ իմ կողմից կբարևեք:

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

4 Responses to Ֆսյո, գնում եմ քնեմ !

  1. Erik Saiyanասում է՝

    Esor aravot im @nkerneric mek@ etpes grec)) Husov em es voch mekin et “hi” der chem uxarkel ev chem uxarkelu)

  2. Davit Avetisyanասում է՝

    https://plus.google.com/114709143045189404067/posts/ivVRA8vqbo9 Մնդ նայի ես դրանց ինչ եմ անում :Դ

Թողնել պատասխան

