Բարև ձմեռ պապիկ =)

Շուտ եմ ասել, էս տարի ինձ լավ եմ պահել ու լիքը նվերների ակնկալիքով եմ նամակս շարադրում…

Նոր Տարի երևույթը շատ եմ սիրում, բայց ոչ են պարտադիր համահայկական բտման արարողությունը, որ միշտ կազմակերպում ենք…😛

Տարվա վերջին օրը միշտ ադրենալինով եմ լցվում, գիտես, մի տեսակ տարօրինակ զգացողությունա տիրում ամբողջ օրը, կարծես անդունդի գլխին կանգնած` պիտի ջուրը նետվես, ու անընդհատ ձգձգում ես… բայց գիտես, որ հետո չես փոշմանելու… Ուֆ չգիտեմ, էտ նկարագրել չեմ կարող, ավելի լավա միանգամից անցնեմ ցանկություններիս:

Դե երևի մանդարինների մասին մեկ անգամ էլ շեշտելու կարիք չկա, мандаринов никогда не бывает достаточно :))) Ձմեռ պապիկ, ով-ով, բայց դու երևի լավ գիտես, որ ամեն տարի ինչ-որ հրաշքի եմ սպասում, ամեն անգամ ժամացույցի 12 զարկերի հետ փակում եմ աչքերս ու իմ հեքիաթը պատկերացնում… Ուզում եմ 2012-ին էտ հեքիաթն իրականություն դառնա, դե լավ, գոնե մի քիչ…🙂

Ուզում եմ եկող տարում ինձ լիքը հետաքրքիր փոփոխություններ բերես, միօրինակ կյանքը տխուրա… Չէ, ավելի ճիշտ` օգնես նպատակներս կյանքի կոչել ու դրական փոփոխություններն իրենց ոտքով կգան🙂  Հաջորդ տարի կուզեի ընկերներիս ու հարազատներիս հետ անցկացնելու ավելի շատ ժամանակ ունենալ, ու նրանց միշտ երջանիկ տեսնել, ուրախ տրամադրությունը վարակիչա :)))

Հա, մեկ էլ, չես մոռացել չէ? Ես դեռ շունիկ եմ ուզում… պուճուրիկ հասկի:

Հրաշքի սպասումով,

Մնդո =)

Մանրամասները anulikk
I always try to be positive

3 Responses to Բարև ձմեռ պապիկ =)

  1. Karenասում է՝

    Shnorhavor Nor tari Anush jan.))) qaj aroxjutyun u erjankutyun. Mnacats@ mer dzerqerum a Anush jan.)))

Թողնել պատասխան

